Pakizecetiinn Busrababuz Detaylıda öğrenirsin inşallah. Ben randevu aldım özele gidicem devlette çok sıra olduğu için fazla ilgilenmiyolar diye okudum bi kaç postta. Doya doya bakiyim bebişime 😊
Busrababuz Pakizecetiinn en iyisi bende bir arastircam kuzenimin eşi özelde bir hastanede yaptırdı güzel çekim yapamamış net değil oraya yaptırma dedi ondan ozeldede kararsız kaldım
Irmakdkm Busrababuz aynen bez ve ıslak mendilde alıncak en önemlileri aslında çok gidecek olanlar Allah hepimizin yardımcısı olsun
Busrababuz Irmakdkm ben bekarken gratis watsons hastalığın vardı orda çok uygun oluyor uni çok tavsiye ediyorlar bende ondan stoklucam ama ıslak mendiller durdukça kuruma ihtimali var ondan geciktiriyirum onları
Bubusu Pakizecetiinn pierre cardin hero aldım ben %50 indirimdeydi hem mama sandalyesi hemde anadizi oluyo baya fonksiyonel oda yapmadık sepet beşiklerden aldık bebek odası yerine genç odası tarzında bişi yapmayı düşünüyoruz montesori yataklı hem 8-9 aylık olunca yatabilir diye düşündük hemde bidaha değiştirme masrafı olmaz ☺️
Bubusu Busrababuz Babymall da çok indirim oldu ben orayı sömürdüm bide aklınızda bulunsun eminönü havuzlu han var ben ordan 5 tlye falan zıbın aldım hepsi harika güzel ve kaliteli ❤️
Busrababuz Bubusu ben bebeğimin cinsiyeti belli değil diye sadece zıbın alıyorum 😣😣 ondan hiç bir yere gidemiyorum elim pembeye gidiyor ya erkekse diyorum 😣
Bubusu Busrababuz Devir tasarruf devri maalesef ki bizim adettendir ilk çocuğun masrafları anne tarafı yapar. Saolsunlar yardımcı oldu annemler hep. Ama bebişin rızkı bir şekilde geliyor ben anladım ☺️
Bubusu Busrababuz Banada herkes kız dedi ama ben hep erkek olcağını hissettim sonra erkek çıktı zaten :) ama en önemlisi zıbın yenidoğanda bence o tulumlar falan zaten hiç indirimde olmuyo en dandiği 30 tl babymall da chicco nun zıbınlarını 5 tlye almıştım
Betyy Busrababuz benimde elim pembeye gider di cnm erkek cıktı ufaklık :) sağlıkla gelsinler cinsiyet önemli değil 🙌
Baharimmmm Busrababuz ara renkler al canim benim kiz ama her seferinde doktora soruyrm kiz hala demi diye aldigim seylerin etiketi duruyor olmadi degisirim diye erkek olursa diye
Busrababuz Bubusu benim de öyle kendi ailem sağolsun zaten eşimin tarafı bir çok bile almadı umrundada olduğunu sanmıyorum biz bize yaptığımızla inşallah sağlıkla gelir kullanır 😊
Baharimmmm Bubusu ilk cocukta annem ogluma giysileri icin sifonyer almisti oda yapamiyrz diye dayim da saolsun besik aldi hediye esimin tarafi hic oralu olmamıştı. 12 sene ustune kizim oluyor babanne kiza hevesli arar sorar doktora gidince ne oldu diye ama elini atıp ta bebehe sunu aldim demez bu kez gidip gelip laf sokuurm bebege biseuler alsin diye ama hala yok annem para yolladi bebek icin al bsieyler diye kendi arkadaşlarım bile oglumda da kiz dada esim tarafinda daha cik sey yapiuor
Sezgin Busrababuz daha bugün anne yanı beşiği aldım. Bikaç tane çıtçıtlı zıbın, müslim örtü, ağız mendili, emzik falan aldım😁 kendimi durduramıyorum sürekli bişey alasım geliyo😁 biberon da alıyordum eşim son anda yeter artık dedi😁😁
Busrababuz Sezgin 😊🤣 ayy öyle oluyor alış verişte Allah'tan çoğu urun kışlık hemen kullanmicam diye frenliyorum kendimi 🤣🤣
Baharimmmm Sezgin emzik ben de aldim agiz bezi filan biberon almadim daha ama alacam ne olur ne olmaz diye
Krasivyy Bubusu kızlar acele etmeyin ocak şubat kar kıyamette iş yapamadıkları zaman indiirme gidyolar zaten ☺️
Hsrtm Verda2 İlk çocukta 5 aylıkken bütün herseyini a dan z ye kadar tamam dı bu ikinci olduğu için çok. Acele etmek istemiyorum beşik bebek arabası yürütec feln var kıyafet yönünden alıcam ana kucağı feln vs vs işte 😊
Busrababuz Hsrtm hahaha 🤣🤣 ayy biz sıfırdan diziyoruz bide ne öncelikle ne değil düşünmek çok zor bide yaz bebeği ya ben ana kucağını böyle penye bebeği sana tamamen bağlayan ana kucağından istiyorum kullandınız mı hiç