_ummu_han benim de göbeğim 31 haftalık göbeği değil. 31+3teyim. Hareketleri tekmeleri henüz acıtmıyor. Gece uykum gelmiyor, bi sebep de yok, anlamadım. Mide yanması çok oluyor. Bi de bugün karnımda hafif kramplar oldu, bu normal mi bilmiyorum. Şimdi geçti, anlık oldu ama normal mi acaba