Aşılama denemiştim 15 gün kadar Duphaston kullandım cuma kan verdim 0.2 çıkınca ilacı bıraktım bi gün sonra adet oldum ama öyle böyle değil aşırı bir ağrı kasıklarda kasılma var korkunç bişey duramıyorum doktora gitmeye bile kıpırdayamıyorum böyle bi yan etkisi yaşayan var mııı ne yapmak gerekiyor