Tugba74 Merhaba arkadaşlar 8 hafta 2 günlük hamileyim ve halsizlik iştahsızlık ve ağzımda anlamadığım bir acı his var yediğim herşey acı tatsız tuzsuz geliyor normalmi endişe ediyorum☹️
Senmsii Tugba74 Çok normal canım benim korkma aynısını bend eyasadim şuan 20+6 oldum geçiyor ilk zamanlar iştah keyifsizlik.cok oluyor ağzın tatsız oluyor
Mom89_ Tugba74 bende ilk 4 ay yemek yiyememedim iştah sıfırdı kusma bulantı yoktu ama canım bir şey yemek istemiyordu , aynen böyle agzım hep acı gibiydi dkdkd geçiçek herşey :))
MyLittleHeart Tugba74 12 haftalık hamileyim asla kendi pişirdigim yemeği iştahla yiyemiyorum 😭 bian önce bu tuhaf hislerin bitmesi için dua ediyorum
SbLBrk Haftadayim ancak bir iki haftadir bulantilarim azaldi agiz tadiyla birseyler yiyorum normal yani o acimsi tat bende uzun zaman vardi su icsem aci geliyordu meyve yerken biraz rahat yiyebiliyordum