Valla ilk doğumumda düz pijama almıştm gayet de iyiydi snrasında da uzun süre kullandım şmdi de biri önden düğmeli biri de askılı bi takım aldım snrasnda da kullanırım öyle süslü takımlar lohusa geceliklri flan bilmiorum ben kullanmam öyle kalır boşa ona vercğim paraya 2 takım alırım değişik diyerim ☺️