Betl35 Kizlar sezeryana girerken varis çorabı giydiriliyormu 4 sene önce oğlumu özelde dogurdum böyle bişey olmadı ama bı kaç yerde okudum
yaasemin Betl35 bende geçen sene özelde doğum yaptım öyle bişey yapılmadı direk sezeryanla alındım bende merak ediyorum burda beklıyım 😊
Yazmelegi_ Betl35 ben giymedim yürüdükten sonra oksapar igne vuruldum ve 10 gün kullandım öncesinde de kullaniyodm
KuzeyinAnnesi10 Minupa--03 pıhtı atma ihtimalline karşı gerekli canım ben evde de 1 hafta giydim mecburiyet
Giiizem Belki vasrisi olana giydiriliyodur ben ilknde giymedim ikincide giydim ikiside aynı doktrdu özeldi
Kaderalya Betl35 bende 6 sene önce oldum sezeryan ama ne gördüm ne de giydirdiler ne için giyiliyor ki ve şart mı
Zeynep_99 Betl35 ben 2sene once yaptim ozelde giydirdiler cok kotu bisey vallah nefret ettim beyine pıhtı atmasin diye giydirmislerdi sikdi ikinci doğumum devlette olucak bakalim giydirceklermi orda
5sezeryanim Betl35 canim ben 4 kere sezeryan oldum ilk üçünde giymedim ama 4. De giydirdiler şehir hastanesi