Aabbccc Ebrarabla_06 bende ikidir sana atıyorum canım ultrason resimlerimi ikisi nede erkek dedin bakalım ne çıkacak yavrum😍
Sancez56 Ebrarabla_06 Merhaba ebrar abla şuan 13 haftayız 13 haftalıkken bebişin alt kısmına ayrıntılı baktı doktorum ama söylemedi videodan ss aldım 10 haftalık ultrasonuda var sizce nedir cinsiyeti 16 haftayken belki söylerim dedi doktorum 🫠
Ftmsnmz  Banada tahminde bulanbilirmisiniz rica etsem
elay15 melike81_ en önemlisi sağlıklı olması tabi kalbimden kız geçiyor doktor da kıza benziyor dedi herkes erkek hissediyor neyse 3 hafta sonra öğrenirim inşallah bende erkek hissediyorum:) teşekkür ederim
Kubraaras Bu teorılere cok kaptırmayın kendınızı derim.. Banada hep erkek dedıler teorıler onu gosterıyrdu gercektende ama kızım olcak ınsallahh doktoru bekleyın en iyisi
Kayaskryky123 Kızlaaarr ikizlerime var mı tahmininiz? @Ebrarabla_06 canım seninde tahminini merak ediyorum.. alt 2 resim aynı bebeğe üstteki diğer bebeğe ait görüntü
Aabbccc Ebrarabla_06 aynen hayırlısı Allah’tan sağlıklı olsunda ilk çocuğum hangisi olursa baş göz üstüne 🙂ama erkek çıkarsa seni mutlaka etiketleyecem canım 😍😍
M-gok Ebrarabla_06 Ebrarabla_06 sabahtan beri sizi arıyorum ebrar hanım buldum sonunda 🌹🌹😀8 haftalık karından ultrason 
gebeannem Ebrarabla_06 4. Erkek diyensiniz doktorumuz da ilk erkek dedi ama sonra kıza döndü bir tane kızım var gönül istiyor ikinci erkek olsun rabbim hayırlısını versin diyorum artık 🤲🏻
Ebrarabla_06 gebeannem eğer erkek demişse kolay kolay değişmez canım benim ama Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin inşallah🥰