selaydab Kızlar selam az önce doktordan çıktık ikili tarama testi vermek için ultrasonda bu ölçümler çıktı doktor sıkıntı yok dedi çok şükür ama hangisi ense kalınlığı bilemedim nt yazmıyor
1palyaco selaydab doktor sıkıntı yok demiş bence boşuna endişe etmeyin . Doktorları biliyorsunuz en ufak şey için tahlilden tahlile gönderdiği de oluyor . Size sıkıntı yok dediyse o dediğim ufak ihtimal yok demek sizde .
selaydab 1palyaco inşallah canım sıkıntı ettiğimden değil de bakayım bende internetten demiştim sanırım yok kağıtta