Merhabalar
Benim 20+4 günlükken rahim ağzı kısalığım olduğu ortaya çıktı ve bebeğim çok aşağıdaydı o günden beri progestan ve magnezyum kullanıyorum iki doz da proluton iğne vuruldum şuan 34+2 haftalık oldum 30.haftama kadar iyiydim sürekli istirahat ediyordum ama yürüyebiliyordum da sadece ileriki haftaları görebilmek için yatıyordum 30.haftadan sonra çok ağırlaştım şuan bebeğimi resmen taşıyamıyorum ayağa kalkar kalkmaz rahmimde acayip bir baskı var ama çok şükür ilk hedefim 28 İdi geçtim 32 idi onuda geçtim sonra 34 idi şuan 34 de oldum bugünleri görmek imkansız gibi geliyordu 1.8 mm kısalığım vardı çünkü darısı 36.haftadan sonralarına 🫶🌸