Naile-korkmaz Merhaba dün doktora kontrole gittim ve bebeğin ayakları aşağıda bu yüzden sana ağrı yapabilir dedi bu tehlikeli mi
EmirAsafMomm Naile-korkmaz galiba bizimde aşağıda çıkacak gibi hissediyorum bazen rahmimi de ağrıtıyor o an 😅🙈🧿
Mlttm4141 Ayakları hep asagidaydi enfeksiyon olduğunda özellikle çok hareket ettiğinde çok ağrı yapıyor yuruyemiycek hale geliyorum
Naile-korkmaz Mlttm4141 evet benim de öyle oluyo ama tehlikeli mi acaba erken doğum riski falan olur mu onu da bilmiyorum sormayı da unutmuşum
Mlttm4141 Naile-korkmaz kanala yakın mi diye ölçüm yapiyor o normalde bir sıkıntı yyoksa sorun olmaz ama benim ağrılardan sebep progestan kullanıyorum hep