Peeriii Hanımlar 6 aylık hamileyim karnım çok şişti yani psikolojimi bozdu herkes son ayında mısın diye soruyolar off normal mi bu sizin de böyle oldu mu 🥺?
ipeklinaismom Peeriii kişiden kişiye göre değişiyor sanırım benim 5. Ay bittikden sonra belli olmaya başladı
yaasemin Peeriii ben 10 haftalık hamıleyim görsen 5 aylık dersin😂 ikinci gebelik ona rağmen çok çıktı ilk de öyleydı çıkmasını çok seviyorum hamılelık demek göbek demek 😂
melike81_ Peeriii 36, haftdan selamlar canımm benımde 6, aya kadar belli olmuyodu 6 dan sonra şişmeye başladı🥰😅
Greenleaf Peeriii benim de çok şişti, 29+5 im insanlar doğuracağım sanıyor, karnım sivrilip gitti, aldırmayın boş verin 🙈🥲
Peeriii ipeklinaismom ya herkes çok üstüme geliyo bu ayda böyleysen son ayda nasıl olacak nasıl doğuracan diye çok kötü hisediyorun kendimi elimde değil ki napim
Basemode yaasemin Şuan benimde öyle 3 4 aylık göbeğim var gibi ama gazdan ama iç karından bilemem bezelye gibi önümde 😁 zayıf olduğumdan mı acaba dedim ama bilemedim
Peeriii Greenleaf ya o kadar üstüme geliyor ki ben tek öyleyim sanıyodum çok şükür varmış benim gibi🥰
Yasmiyy Peeriii benim 7. Aydan sonra hafif çıktı şuan 9 dayım basket topu gibi normal büyüklükte ama kimseyi takmayın hamileliğin tadını çıkarın ağzı olan konuşuyor bana da düşük mü yaptın hiç karnın yok dediler hep
Mer3459 Peeriii canım vallahi aynı durumdayız banada ole doğumun mu yaklastı diyorlar aşırı kilo aldım bende aşırı mutsuzum şimdiden böyleysem doğuma kadar patlarım diye düşünüyorum çok zorlanıyorum 10 kilo aldım zaten
melekmommm Peeriii bende öyleydim hem çok kilo aldım hemde kiloya bağlı çok şiştim hiiiçç umursamayın. 26 kilo almıştım 30 kilo verdim daha 5,5 ay oldu doğum yapalı 😇
ertays34 melekmommm böyle yorumlar o kadar motive ediyor ki,ağzınıza yazan elinize sağlık 🌸 ben de çok takıyorum aldığım kiloları umarım sizin gibi bende böyle ağırlıklarından kurtulmuş bir şekilde yorum yazabilirim 🤲🌸
yeni-annelik Peeriii ya benimde şişmiyor 15 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ama görenler hiç karnın yok diyor neden çıkmıyor
Yalnizanne Peeriii banada karnın çok küçük bebek küçük mü fln diyolar sinr oluyorum bebekle değil benm vücudumla alakalı karnımn büyüklüğü ama gelde anlat işte takmayn bnce öyle söyleyenlere bebeğim çok büyük deyin hasetlensinler azcık😄
Rabiul Peeriii çok şiştim bende 22 haftalığız akşamları karnım ağrıyor geriliyorum yırtılacakmış gibi hissediyorum yatarken de zorlanıyorum canım acıyor 😣