Dilan3462 Cansis1 evet maalesef tek kötü yanı bu eşim gidip alacak doktor sen gelme dedi benim evrağıma acil olarak belirtti 21. Haftama girdim diye ama olsun o para tuzağı yerlerine vermektensr bu daha iyi
Cansis1 Dilan3462 aynen öyle ben kendi doktoruma sonucu götürdüğümde çoğu hastalığa bakmışlar dedi baya inceledi zaten 3 4 sayfa veriyorlar sonucu
Dilan3462 Zeytin17 1/285 çıkmıştı ama özelde hep korkutuyorlar gittiğim doktor yüksek bi değer değil dedi
Zeytin17 Dilan3462 evet aslında o kadar yüksek değilmiş ben bu süreçte şunu anladım ülkede doktor kalmamış kime gitsek hep aynı şeyleri diyorlar . Farklı birşey demeye cesaret edemiyorlar
Zeytin17 Dilan3462 hayırlı güzel haberleri alırsınız inşallah rica etsem sonucu alınca paylaşır mısınız benimle