kubranurleo Çok dikkat etmeye çalışıyorum ama arada bir dayanamayıp yiyorum. Sonrası hep vicdan azabı. Siz ne durumdasınız? Çok canınız çekince yiyor musunuz?
ipeklinaismom kubranurleo köfteci Yusufdan yiyorum çok nadir burger kingden canım isterse iki üç defa yemisimdir
yaasemin kubranurleo yiyorum anasını bile aglatıyom😂 canın ne istiyorsa dozunu kaçırmadan yemelisin yararlı şeyleri alıyor zararsızları bebeğe ulaştırmıyor ben hep yedim 😂
kubranurleo Sihirlimom Hastalıktan değil de sağlıksız beslenme iyi bir şey değil, çocuğun proteine vitamine ihtiyacı varken kötü yağ, kimyasal vs verdiğim için üzülüyordum
Edaacar-ozkan kubranurleo hamileliğim fasst food genelle geçti geçiyor da burger king Domino’s dürüm çiğ köfte kızartmalar yedim sağlıklı değil önemsemiyorum ama benim canım çok çektiği için yiyorum
Gul_se77 Valla hamileligimn başından beri yiyorum sadece asitli içecekler salam sucuk sosis bunları hiç yemedim çünkü çok zararlı onun dışında herseyi yedim 36 haftalık olucaz insallah😊
Nergiz7 kubranurleo arada popeyes krizim geliyor 2 ayda bir defalık yiyorum, ama yememek lazım tabi 🫠🥴
Hazal966 kubranurleo ben yedim ama haftada 1 kere falan. Sebzeli pizza yedim, mc donals yedim, çigköfte yedim😆 salam sosis hiç yemedim sakatat yemedim