arirangg Bbk88 Yaklaşmış diyemeyiz yani zaten normalde de bu şekilde çıkar ama yumurtlama günü geldiğinde bir anda koyulanır merak etmeyin
Iffetnur_ahsen Benim de böyle 5 gün önce adetim bitti testi yaptıktan bir kaç saat sonra 2. Çizgi çıkıyor zaten böyle mi olması lazım yoksa test mi bozuk sizce
Merve-metin Iffetnur_ahsen testi yaptıktan sonra 10 dk içinde çıkan çizgiyi dikkate al 10 dk sonrası kurudukça çizgi belirginleşir canım
Sancak53 Ovulasyon testinde iki çizgi de aynı koyulukta olması gerekiyor. Ben de ilk seferinde böyle olmuştu danıştığım kişi ikiside koyu çizgi olana kadar devam demişti. Yumurta daha bunların hiçbirinde olgunlaşmamış demek