_ruyaninannesi_ Enfeksiyon dan dolayı spiral taktirmadi doktor prezervatif veya hap kullanbilirsin dedi hap olarak zlynda verdi kullananlar memnunmusunuz
Aysee1123 _ruyaninannesi_ Ben doğumdan beri hiç adet olmadım daha 5 ay oldu doğum yapalı. Hapı 3,5 aydır kullanıyorum
_ruyaninannesi_ Aysee1123 anladım canım kilo falanda almadın dimi kusura bakma soruyorum kime sorsam onermiyor
Aysee1123 _ruyaninannesi_ Yok ben aksine kilo veriyorum 😂 Kilo olayı bünyeye bağlı tamamen ama bu hapın kilo yaptığını kimsede duymadım
_ruyaninannesi_ Aysee1123 üç çocuk tan sonra asla olsun istemiyorum o yüzden çok endişeliyim . enfeksiyon bitsede bian önce spiral taktirsam
Nurrrr0000444 @Aysee1123 bende 1 haftadır kullanıyorum emziriyorum ayni zamanda 3 ay once dogum yaptim zlynda Adetin ilk günü başladım ama lekelenme şeklinde ara kanama oluyor sizde de var mı bu durum acaba