Dora22 38 de alıyolar genelde bnmde ilk 36 yım yarın tam :)isteğe göre szeryan olcam bizimki ikinci gebeliklerde 37,38 de alıyoz dedi bnm ilk olduguin 39 a kada bekleticeni söledi bende dedim sancı ckemekmistemiyom korkuyom😄😄 sonra bakdı etyi cocun kilosu fazla olmuş böyle giderse zaten 37,38 de alırım dedi bakalımmm yarın gideceeeem bende