ipeklinaismom bende 34+2 de gidicem inşallah doktorum gün verir ben 19 nisan düşündüm doktorum da onaylarsa o tarihte olsun istiyoruz eşim şehir dışında olduğu için. Yanımda olabilmesi açısından 😇 Doktorum kızımda takipli olduğum doğum yaptığım doktorum bizi kırmaz diye düşünüyorum 😄