Hanife5561 benimde ilk haftalar öyleydi karnım ilk haftalar olmasına rağmen çok şiş ve katıydı . Doktoruma sordum normal yapılacak birşey yok geçer zamanla demişti öyle de oldu geçti . Bana burada probiyotik yoğurt önermişlerdi sindirimi kolaylaştırdığı için gaz sorununu da azaltabiliyor. Sindirimi kolaylaştıran şeyler yeyin için ve besinleri iyi çiğneyip yutun .