Dlar Şeker testi için Hastanedeyim içeceği içtim 2 saat beklemem gerekiyormuş midem aşırı kötü oldu kısmamak için dua ediyorum 🤲 Kızlar sonuçları bilen var mı aranızda sınır kaçta olmalı açlık ve tokluk olarak ona göre bakmak istiyorum bende
1palyaco Dlar ay bir hafta sonra bende yaptıracağım ve acıkınca benim midem bulanıyor kusacak gibi oluyorum birde şekerli su içip bekleyeceğim nasıl yapacağım bilemiyorum 🥹
Aylamom Dlar canm aclik sınır 90 yani 90 alti olmali uzeri cikarsa yuksek olur Tokluk 140 alti olmali uzeri cikarsa yuksek olur yani sinir 140
Dlar 1palyaco evet benimde biraz bulandı yalan değil ama çok dua ettim eğer kusarsan tekrar baştan yapıyorlarmış ne yazık ki