Dnmzzeda denizalismom Kız mı erkek mi birde ne zaman belirtiler başladı yoksa biranda mı oldu , nişan veya su geldi mi ☺️☺️
denizalismom Dnmzzeda erkek. Nişan geldi gecesinde sancılarım başladı. 2 gün önce dr muayene de uyarı vermişti gelsin diye. Geldi de :)
Suhiss denizalismom kanala ne zaman inmisti peki. Benimki hala inmedigi icin uyarsan da bi ise yaramaz
Dnmzzeda denizalismom Bende perşembe gideceğim 39 haftalık olacağım çatı muayenesi olacağım , uyarı vermesi nasıl oluyor acaba
denizalismom Suhiss uyarı verdiğinde kanala inememişti. Sancım başladıktan sonra inmeye başladı. Çünkü ebe kontrol ettiğinde açıklık hala 2 cmdi bebek tam inmemiş dedi.
Suhiss denizalismom tam inmemiş dedigine gore kismen inmiştir belki en azindan kafasini yerlestirmistir