Ayseses Kızlar 5. Ci haftadayım kan pıhtılaşma heterozigot coaspirin ve oksapr kullandıktan sonra kanama oluyor ne yapmam gerekiyor acilll
Sedacannn Ayseses kanama yapmaz onlar ama progestan verir doktorunuza başvurun hemen ne tür kanama olduğunu o bilir yerleşme mi içerde kalan olanı mı atıyor yoksa farklı bir durum mu var
1palyaco Ayseses bende gebeliğin başından beri kullanıyorum ikisini de kanama yaşamadım bence bir doktorunuza danışın .
_Minik_ Ayseses Ayseses progestran takviyesi kullan, kanama durumunda kan sulandırıcı kısa süreliğine durdurula bilir
_Minik_ Ayseses kanaman varsa progestran fitil etki etmez, hap ve ya iğne olarak kullana bilirsin. Fitil olarak kullanıcak olursan yat kalkma en az 2saat
Sedacannn Ayseses fitil olarak kullan demiş size parmağınızla vajinadan içeri sokun eriyip akacak o zaman
gocebeanne Ayseses benim kanamam olduğunda acildeki kadın doğum doktoru oksapar için bir şey demedi ama coraspirin kullanıyorsan bırak demişti. mutlaka doktorunuza danışın.
S12e28h46 @Ayseses bende gebeliğimin başından beri kullanıyorum herhangi bir kanamam olmadı çok şükür ama kanama yapmaz kan pıhtılaşmasını engellemek amaçlı benim pıhtılaşmam yok ama kılım olduğu için ve düşüğüm olduğu için doktor veriyor
Ece5454 Ayseses merhabalar bende ilk 8. Haftada lekelenme yaşadım coraspirin 1 ay bıraktık şimdi tekrar başladık doktorunuza sorun yine de öyle ilerleyin geçmiş olsun