Kızlar bugün 13 haftalık olduk. Gece 4 gibi tuvalete uyandım ve vücudumda cok değişik bir ağrı vardı. Karnımda sanki organlar yer degistiriyor gibi bir acı. biliyorum zaten rahim yukarı çıktığı için organlar sıkışıyor ama bunu bu kadar net hissetmek normal mi? sizde durumlar nasıl?