İkizlere hamileyim 17.haftamıza girdik.14+5 te bi doktor kesin erkek ikiside dedi.Ama ben hiç erkeğe benzetemedim.1 oğlum var onda erkek olduğunu net anlamıştım.Bu doktor hiç bacak arası bakmadı üstten baktı kordon olabilir diye düşündüm.Kendi doktorumda 16+5 te pozisyonları çok açık değil ama pipi görünmüyor yüksek ihtimalle ikiside kız dedi 😂
Benim içime doğan ise hep 1 erkek 1 kızdı.10 gün sonra tekrar bakalım dedi.Velhasıl kelam kız isim önerileri soracaktım 🩷
Benim aklıma gelenler Ahsen,Gülfem,Gülce,Aslı gibi.