Gozdeli Ego eğer sizde bekliyorsanız inşallah bu ay en hayırlı haberi alırsınız benim olurda 2. Çocuk olcak . Rabbim isteyen herkese tez zaman da nasip etsin bu mübarek ayda duamda bekleyen herkes
Nisos Ayy benimde aynı böyleydi reglim 1 gün gecikti yaptığımda böyleydi hemen ertesi gün sağlık ocağına gittim kan verdim 545 beta çıkmıştı 🥰
Ego Gozdeli amin canım benim inşallah eğer varsa benimde 2.olcak Allah’ın izniyle çok güzel haberler alalım canım kan verince bilgilendir bizi sağlıcakla kal ♥️