Eylul41 ayy sanki beni anlattınız. Tam sağ göğsümün altında kaburgamda kafası, ultrasonda gördük pzt günü. Ben 30+5 e girdim. Ve her hareketinde aynen dediğinizi yaşıyorum. Ufak ufak doğum hazırlık sinyalleri heralde. Bir de sizde vajinada böyle anlık vuran bi sancı oluyor mu ? Hamileliğin başında ağrı hissi oluyordu normal demiş doktor. Ama bu seferki böyle kendimi sıkasım geliyor o an acımasın diye, bebiş de tepiniyor içerde hissediyorum. Merak ettim benzer bi şey yaşadınız mı ? Pek anlatamadım ama