25+4üm arkadaşlar bebiş normalde gün içinde çok hareket etmez geceleri hareketlidir daha çok onda da aralıksız değil tabi ara ara. Ama son 3 gündür nerdeyse aralıksız sürekli bi pıt pıt hissediyorum bu nedir normal tekmeleri gibi de değil daha farklı. Bilen var mı ya aydınlatsın biri beni ?