Bana 30 dan sonra olmuştu bebeğin pozisyonundan kaynaklı normal olduğunu söylemişti doktorum. Çalıştığım için sürekli oturuyordum ama bol bol yürüyüş önermişti. Su an 37. Haftama geldim hala sol kasik ağrım çok oturduğumda ya da yatakta dönerken kalkarken oluyor. Yürümek sürekli ağrı olmasına engel oluyor öneririm