Zehra__ Selamlar mochi marka benzeri olan göğüs pompasını dün a101de kişi markada gördüm ve aldım ama bilemiyorum çok da emin olamadım manuel vakumlu olam kullanan var mı mochi veya kiwi veya benzer marka
nunusmom Zehra__ ben manuel lansinoh aldım manuel olmasına rağmen çekiş gücü vs baya memnun kaldım kızım meme reddi yapıp emmediği halde 4 ay kadar manuel ile sağım yaptım ve gayet gzl geldi sütüm çekişinden memnunum. 😇
gozdeyildirim Zehra__ ilk gebeliğimde lansinoh tekli elektirikliyi kullanmıştım çekim gücü çok iyiydi taşınabilir şarjla rahat rahat heryerde kullanabiliyordum şimdi yine hamileyim bu sefer 2 lisini alacağım
tubaysima Ben baby me hands free aldım . henüz kullanmadım ama yorumlar güzeldi elektrikli olanlara göre fiyatı epey uygun