Busraxo 13 haftalik hamileyim dun gece cok kotu oldum mide agrisi karnimim yan taraflarina ve belime vurdu, dayanamiyordum, kimseye boyle olan varmi lutfen cevap alim?
emirtimr1 Busraxo valla benim midem kraplanmıştı dayanmayıp acile gittiğimde 14 haftalıktım ve doktor normal olduğunu söyledi bu haftalarda 15. hafta o kadar şiddetli böbrek ağrım oldu ki gittiğimde genişleme olduğu öğrenildi ve enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisi uygulanmıştı. bir doktorunuza yan ağrılarınızı diyin
Acklmn Mide ağrısı belki yediğiniz ile alakalı olabilir ama bel ağrısı ve kaşık ağrısı kanama olmadığı sürece normal
emirtimr1 Busraxo mide ağrım biranda başladı ve acile gittiğim parasedol vurdular sanırım parolla aynı derece bir ilaç böbrek içinde acile gittiğim aynı ilacı vurdular direk damardan damar yoluyla veriliyorlar. bir zararı olmadı çok şükür ama beklemeyin derim
Busraxo emirtimr1 benimde dun gece basladi ama suan iyiyim, bundan 3 gun once randuvum vardi hersey iyiyidi
emirtimr1 Busraxo mide maalesef çok doğal olarak görülüyor haliyle bebek büyüdğü için baskı yapıyor fakat bol su için zaten böbrekle ilgili bir sorun varsa doktor bana günde en az 3,5 litre su iç dedi ve antibiyotik verdi biranda belli oluyor bazen ya mide vs
emirtimr1 Busraxo idrarımda çok gafif gelmişti canım ama çok az o da enfeksiyondan kaynaklı olduğu anlaşıldı senin kanaman mı var