Kızlar geceden beri ağrıdan uyuyamadım karnım taş gibi oldu ne sağımdan soluma ne solumdan sağıma dönebildim ağrı daha çok arttı sancı mı ne oluyor Allah aşkına 10 dakıka da bir gelen ağrılarda hastaneye gidin diyorlar ama on dakika değil saplanıp kalan ağrı bu sadece karnımın belirli yerlerinde var tutulmuş gibi resmen birde ishal olmuşum bu ishal doğum belirtisi mi acaba ishal 2.3 gündür var bu arada lütfen yazın ya