Mervenin Hamilelikle birlikte özellikle kırmızı et soğan sarımsak aşırı tiksindim 6 aylık hamileyim ve ağzıma sürmek bir yana et olan masaya dahi oturamıyorum. Doğumdan sonrada bu böylemi devam edicek? Herkes geçer diyor ama buladar tiksinirken nasıl bir anda geçicek anlamıyorum😅
tomurcukannesi Mervenin geçiyo canm bende hiç et yemedim tavuk bile yemedim çok tiksnmedim ama resmen istemedim yani saçma sapan bi yemekmiş gibi geldi hep. Ama geçti doğumdan sonra
Mervenin ysmnilhan1 ya biliyorum yemem lazım ama et yemeği bile yapamıyorm eşim yapıyor onun bulaşıklarını yıkarken kusuyorum😖 onun vitaminlerini başka şeylerden almaya çabalaıyorm inşallah alıyorumdur🙏🏼
Gmzaczngr Mervenin kurusafulyede etten daha fazla demir ve protein varmış. Hatta şu şarbon olayından dolayı doktorum et yeme kurufasulye ye demişti. Et yerine onu da tüketebilirsiniz 😊
Mervenin ysmnilhan1 ben onhaftalarda sadece mandalina yiyerek geçirdik kusmaktan 3 kilo verdim ilk üç ay😅🤭
Behiyem0305 Benim de ilk gebeliğimde aynısı olmustu etmen tiksindim köfte kebap döner sucuk hiçbirseyi yiyemiyordm kokusuna dayanamıyordum Doğum a iki uç hafta kala geçti şimdi ikinci bebişime gebeyim bunda tiksinmedim şükür
Mervenin Behiyem0305 ayninşallah geçer yemek yapamıyorum yapsam tadına bakamıyorm et var diye bulaşıkları makineye atmak bile eziyet oluyo😰
Mervenin Mucizemgeliyor86 yemek yapamıyorum ya eşim yemeklerimi çok severdi adam yapma aşkım tutturamıyorsun hamilelikten heralde diyo çok moralim bozuluyo😅😅 yiyemiyorum oda sıkıntı dışarda yemeyi denedim annemde yemeyi denedim öğüre öğüre kalkıyorm😓
Mervenin Melihadur inşallah hiç yaşamazsınız hiç hoş bir durum değil kabus gibi üç ay geçirdim diye bilirim 🤭 ama 7. Haftamda başlamıştı benim bulantışarım
Melihadur Mervenin ben sadece sigaradan tiksinmek için istiyorum gerçekten onu bırakacaksam katlanırım