Geçen gün bir yerde oturuyorum bir kedi sandalyede uyuyordu yanına gittim sevmek istedim.Garson o hamile olduğu için biraz gergin sevdirmeyebilir dedi.Kedi gerçekten de ona dokunmamı istemedi başka yere gitti.Düşünün hayvanlarda bile aynı şey oluyor gayet normal bir durum.Ama geçecek.Bakamayacak yapamayacak olsak Allah zaten nasip etmezdi.Emanetini bize verdi elbet bakmak için güç kuvvetini de verecek.