saadet_45 en iyisi Tülay hoca ve tayfun hoca,bundan önce Ömer Dündar’a gitmiştim benim rahim kısalığım varmış kanamalarımı da söylememe rağmen müdahale etmedi o doktorun ihmali yüzünden bebeğimi kaybettim 17.haftada,cinsiyete kız dedi erkek doğdu ayrıca