Herkese merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Ben 7 haftalık gebeyim. Gebelik öncesi zaten kronik kulak içi egzemam vardı. Gebelikle birlikte kasintilar inanılmaz arttı.
Böyle bir durumu yaşayan var mi nasıl çözüm buldunuz? Ayrıca gebelikten önce PSOVATE damlayı kullanıyordum. Gebelikte de kullanabilir miyim acaba ?