metemom_ Kızımda da gecikince gitmiştim, netleşmişti şimdi yine bekleyip kesinleşsin istiyorum, sonra üzülürüm falan daha önce çok üzüldüm çünkü, birde 14 mart’ta pozitif çıktı ondan dolayı umutluydum, negatif olsaydı hiç umutlanmazdım, ama bu sabah ki test hayal kırıklığı oldu maalesef, inşallah vardır benimledir. 🥲 testim böyle çıktı 4 gün önce
