YeniAnne55 Kızlar 33ün içindeyiz belimde sabahtan beri bi yanma var daha önce yasayan varmı nasıl geçer neden olur😒
Aysebkr1258 YeniAnne55 üşütmüş olabilirmisiniz belinizi ve ayaklarınızı sıcak tutmaya çalışın geçer inşllah
GamzeTopluKk YeniAnne55 bndede adet olurken gibi bir acı oldu belimin ortasında dinlenince geçti ,33+3 oldum bugün itibariyle
Sevgim1916 YeniAnne55 canım ben 32+4 de o şikayetle gittim seninle aynı haftamız normal dedi nst ve ultrason bakıp gönderdiler normalmiş kanaman kasılman gelmediği sürece bide bebek hareketi iyiyse gitme kızıyorlar bide üstüne niyeee geldin diye
Aysebkr1258 YeniAnne55 ondan dolayıdır büyük ihtimal ozaman sıcak su torbası koyabilirsiniz belinize havluya sararak 5 dk kada bir aralıklarla
GamzeTopluKk YeniAnne55 iki gün ara ara sizladi korktum baya acaba doğuruyormuyum diye ama hiç yerimden kalkmadan dinlendim bugün yoktu ağrı ..
YeniAnne55 GamzeTopluKk aynen ole benimde ilk gebelik olunca tecrübesiz oluyo insan napıcagını sasırıyo insan hastaneye gitmeye korkarmı grip için ben korkuyorum ya yanlıs ilaç verirler yada yanlıs bi tektik yaparlarsa diye ölede bi şizofrene bağladım😂
GamzeTopluKk YeniAnne55 öyle oluyor canım hayırlısı ile doğsunlar da geçse korkular 😍 benimki sert sert vuruyor yanlarımdan canımı acıtıyor artık bazı hareketleri sende de oluyor mu
YeniAnne55 GamzeTopluKk canım acımıyoda cok gıdıklanıyorum😂😂 geceleri hiç durmuyo masallahı var doğduktan sonrada geceleri çekicem galiva😂😂
Evremanne Ben de 33 haftalığım özellikle 2 - 3 gündür yalancı sancılarım çok arttı alttan batma da oluyor adet ağrısı gibi nefesimi kesen sancılarımda oluyor dinleniyorum ya da yürüyorum evin içinde