Tugcebngl Kızlar çok fena grip oluyorum boğazım çok ağrıyor ateşim var doktoruma yazdım geri dönmedi henüz ne içebilirim acaba öneriniz varmıdır
buseyusuf27 Tugcebngl bnmde genız akıntım bogaz agrısı burun akıntısı durmuyodu bas agrsı vardı doktor antıbıyotık verdı oyle gcti
perihankrkya Tugcebngl bende grip olacagim bide mide bulantım var zaten nasil atlatacagim bilmiyorum sabrim kalmadi aglamak istiyorum
Tugcebngl Anonim17 ayyy valla birden oldu çok zorluyor beni üstüne kızımda grip bende ıhlamur içmeye başladım ama inşallah ilerlemez geniz akıntısı çok sizede çok geçmiş olsun
Tugcebngl buseyusuf27 ayy crp yüksek benim hep daha yeni 2 kutu antibiyotik bitirdim valla hiç normal hamileliğim yok hep hastayım aksine böbreğimde ağrıyor belim çürüğe çıktım resmen
Tugcebngl perihankrkya benimde mide bulantım hala devam ediyor ama safra kesem taş doluymuş büyük ihtimalle o yapıyor yemek yiyememek çok kötü
Tugcebngl buseyusuf27 benim ilk hamileliğimde çıkmıştı ama sonradan ben hiç önemsemedim gitmedim bu hamileliktede crp hep yüksek çıkınca tekrar bakıldı ilerlemiş baya taş ve çamur doluymuş böbrek ağrım oluyor inşallah sorunsuz bitiririz hamileliği