Zinnureyn35 Kızlar şimdi etken gebelik testi yaptım İnanamıyorum kaç aydır negatifti Bu gerçekten pozitif mi ? Adetim 3 gün gecikti bugün için tarih
Musel Zinnureyn35 yani bu baya pozitifide geçmiş biz incecik çizgilere bile pozitif diyoruz artık sizinki ben burdayım diye bağırıyor😂 rabbim hayırlı etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah❤️
nununundunyasi Zinnureyn35 bariz çizgiye benim gibi inanamayan biri daha 😂😂 pozitif canım bebeğin burdayım ana gör diye bağırıyor hayırlı olsun 😘🫶🏻
Zinnureyn35 Evet ama kaç aydır hep negatif hep silik olunca gerçekten inanamıyorum 😢 Evet belli de Allahım sağlıkla kucağımıza aldırsın inşallah tüm isteyenlere 😭
Damlaozzz Aaa ben varla yok arasında görmüştüm kendiminkini sizinki geliyorum diye bağırıyor 🥰 Hayırlısı olsun canım inşallah 🌸
Ecexxxxxx Zinnureyn35 ay çok güzel hem yazınız çok anlamlı çizgiler de kopkoyu sağlıkla geçsin inşallah gebeliğiniz hayırlı olsun 🥰
Zinnureyn35 Kaç aydır hep negatif çıkınca eşimde üzülüyordu Bu sefer gizli olarak hastaneye gidip kan verip sonuca emin oluş süpriz yapmak istiyorum inşallah . Bugün hastaneye gitsem kanda da çıkar mı ?
Zinnureyn35 Pamuk ay hepinizinki çok güzelde sizinkine de güldüm ya sağolun beni güldürdüğünüz için 😄