Kızlar evde kahverengi lekem gelmişti dün ise bu kırmızıya döndü içinde parçalar vardı karın ağrım da çok artınca hastaneye gittik keseyi göremediler düşmüş dediler, eve gönderdiler birkaç lavaboya çıkışımda hala parçalar gelmekte, sorum şu bu kanamalar ne zamana kadar devam eder ve kontrole ne zaman gitmeliyim doktor gelirsin içinde parça kalmışsa kürtaj yaparız dedi