prenses34_ GulAgcagl evet progestan 200 mg kapsül ağızdan sabah akşam kullanıyorum 11+3 haftamdayım yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum
gulcin8396 Progestan kapsül değil ama 50 mg iğne kullanıyorum birde günde 2 duphaston 7.haftadan beri kanamam var şuan 11 haftalık oldum cuma gittim kontrole bebek iyiydi yarın tekrar kontrol var
gulcin8396 Benimde yoğun şekildeydi ama bana kapsül yan etki yapıyor migren atağım tuttu ilk çocuğumda kullanmıştım çok kötü olmuştum o yüzden 50 mg verdi zaten iğneyi şuan 11+2yim kanamam büyük ölçüde azaldı kanama alanıda küçülmüş.