07Tugce Zeze03 tamam çok teşekkür ederim ödeme şekli kapıda ödeme mi memnun kaldınız madem ben de sipariş olisturacağim şimdi 🌸
Zeze03 07Tugce evet ben kapıda ödeme yaptım canım hızlı geldi zaten gerçekten kalitesi falan baya iyi atabilirim resmini falan istiyorsan dokusu falan güzel açacak kismida iyi birini kullanıyorum hatta