Melis-s ben kolonya yaptım, hazir satilanlardan daha ucuza geldi. Yanına birde instada gördüğüm bir şey vardı onu yaptım. Kurabiye posetine Kurabi diye Bi Kurabiye var ondan Bi tane koyup poşeti kurdele ile kapattım. Posrtin üstüne de etiket yapıştırdım. Gayet uyguna şık hediyelikler oldu hastane icin