AlparslanYusuf Kızlar dün doğum yaptım sezeryan olması sürpriz oldu bı önceki paylaşımımdan söylediğim gibi , bu sancılar kac gün sonra hafiflicek hızlı iyileşme süreci nasıl oluyor tecrübeliler yardım eder misiniz ?
Bebitom72 AlparslanYusuf evet yürümek hafifletiyor. Çabucak toparlanılıyor. Birde geniş bir tülbent ile sarın karnınızın sarkmasını engellemek için. Sarkıncada ağrı oluyor.
AlparslanYusuf busesssssss korkmayın herkesin direnci farklı tabikide ben normal yapicaktim diye iki gün boyunca yatış yapmıştım hastaneye nst’si düzensiz diye sonunda kakasını yaptığı için sezeryanla almaya karar verdiler öncesinde sancılarım artsın diye de fitil takmislardir herşey birbirine girdi biraz o yüzden korkularımdan hep tedirgin oldum ağrısı da ilk gün ağır geçiyor ikinci gün yavaşlıyor sadece ne kadar sürede iyileşirim diye merak ettim ben