Ozturks bence olmamış Dua ismi🥲ama anne baba benimsediyse,uygun gördüyse çok da önemli değil kimin ne düşündüğü, benim oğlanın adı da Bozkurt, adını duyunca gururlanan da oluyo zoruna giden de, kime göre neye göre hesabı yani 😅🤷♀️ adıyla yaşasın hayırlı bereketli evlat olsun inşallah Dua hanım🌸