Selamlar ,
Birşey sorucaktım 7 haftalık hamileyim dün ilk defa kanamam oldu , hemen doktora gittik , ve düşk önleyici ilaçlar iğne verdi , ama net bişey demedi dedim önemli bişey mi ? yani kanama olduğunda düşük riski oluyor dedi bişey kaldırma kendine dikkat et haftaya kontrole gel dedi. Şuanda böyle silik silik peçeteye geliyor, daha önce başına gelen varmı gerçekten çok korktum ve hala net bir doktora karar veremedim acil kadın doğum doktoruna gittim .