cansutekgul Merhaba kızlar spiral taktırmaya gideceğim ama kanaman olması gerekiyor falan dediler regl oldum 5.günüm ama kanamam yok takmazlar mı gittiğimde ?
Esrayusuf cansutekgul merhaba canım adetli iken takılmasın nedeni rahim aşağıda olur ve takılması kolay olur ama adetlik değilken kuruluk olduğundan zor oluyor hasta için canın acımıyor yani taktirabilirsin beklemek istemiyorsan bana doktor öyle demişti
cansutekgul Esrayusuf ya adetim aslında ama düne kadar kanamam vardı bugün hiç yok bide doğum yapalı 2ay oluyor sıkıntı olur mu acaba 🙁