Günaydın kızlar 36+6 haftalık hamileyim, idrarda biraz protein kaçağı çıktı 13/9 gibi de bir tansiyonum var ödemim yok ama. Anladığım kadarıyla hafif gebelik zehirlenmesi geçiriyor olabilirim ve bir sonraki kontrolümde doğumu başlatmak isteyebilir doktorum. Henüz sancım falan yok açılma da, sorum şu, suni sancı ile doğum başlama belirtileri olmadan normal doğum yapabilir miyim yoksa doğumun başlamamış diyerek beni sezaryene mi alırlar?