Secuuss ben 3 bu uk senelik evliyim kenara attiklarimiz hep gitti. Aha simdide esim gram almaya calisiyk dkgum oarasi icin cok sukur dogum oarasi halloldu ama bak yine gidicekler ben ne anlasim o birktirdigimden simdi 😂 ajda aldim bi kere o da arabayi satarken gitti. Yani bu devirde bence biriktirmek akil isi degil yuklu miktarda paran varsa alcaksin arsayi iki sene yok msaycaksin mesela gecen yik 50 bin tl lik arsaya ortak oldu satmak zorunda kaldik tabi bisey icin. Satarken de 60 bin e mi ne satti. Simdi bizim kendi oayimkz belki 300 500 bin di 1 yilda kim bilir o yüzden altin vs bile yatirimlik degil bence yatirimlik olsa nolcak iki sene icinde o altin srtiyo ama o oaranin degeri olmuyo en iyisi bence arsa yatirimi baska hic bisey degil