Kızlar 13 haftalığım sürekli idrara çıkıyorum normal mi yaşayan var mı
CKATAR benim de aynı. Çok su da içiyorum ama.
Normal cnımmm
Dml991 çok su içen birisi de değilim 🥺
Ben de aynıyım 13.haftadaaa
boraninannesi_ doktorunuzla konuştunuz mu
Asli_uyar ben çok içmiyorum 🥺
CKATAR yok konusmadım acıkcası herkes genelde normal dedigi icin
Belki enfeksiyon vardir o haftalarda bende de öyleydi sonrasinda kasık agrilarim baslamisti