Bende 35 haftalığım şimdiye kadar toplam 5 küçük boy kafeinsiz kahve içmişimdir. Günde 200 mg kadar kafein genel olarak izin veriliyor ama 200 mg ın üzerinde kafein tüketildiğinde bebeğim 60 gram kilo alımını etkiliyor. Ki içtiğimiz çayda yediğimiz 1 parça çikolatada bile kafein var. Hesaplaması bana göre zor diye bunlardan uzak duruyorum. Blogda okudum. O yüzden çok tüketmemeye gayret ediyorum açıkçası.